Sürgős
Részmunkaidős Ajánlott Fizetés : 1.882 Ft / Óra

HR ASSZISZTENS, heti 30 óra, home office

E-mail küldése
  • Állás megosztása:

Munkaköri Leírás

HR ASSZISZTENS HETI MINIMUM 30 ÓRABAN ✌HOME OFFICE LEHETŐSÉGGEL✌

Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület
Munkaidő: hétfőtől-péntekig, naponta 8:00 és 18:00 között rugalmasan. Heti minimum 30 óra elvállalása feltétel, nagyrészt otthoni munkavégzés
Feladatok: HR generalisták munkájának segítése, HR törzsadatok karbantartása, bérszámfejtésre kész adatok havi előkészítése, HR osztály napi munkájának támogatása, új belépők/kilépők belső folyamatainak managelése, egyéb adminisztrációs feladatok
Órabér: bruttó 1882 Ft (nettó 1600 Ft)
Feltételek: minimum erős középfokú ANGOL nyelvtudás (AKTÍV szóban és írásban egyaránt), HR szakon folytatott tanulmányok, minimum 1 év HR asszisztensi munkakörben szerzett munkatapasztalat, érvényes nappali tagozatos hallgatói jogviszony még minimum 2 féléven át, heti minimum 30 óra elvállalása hosszú távon
Kezdés: június

NEM NYÁRI MUNKA!

Jelentkezni fényképes angol nyelvű önéletrajz küldésével lehet e-mailben a pozíció megjelölésével (HR asszisztens): conwork@conwork.hu